بهینه سازی سایت ، برندسازی آنلاین و بازاریابی اینترنتی

سایتی محتوا ساز در حوزه برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی و بهینه سازی سایت

۱۲ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

استفاده از نوشیدنی های کافئین دار

وقتی صحبت از کافئین می‌شود، گزینه های متعددی پیش روی ماست؛ چای، قهوه، شکلات داغ و غیره. کافئین برای هوشیار کردن بدن بسیار مفید است زیرا که مانع از عملکرد آدنوزین در بدن می‌شود. آدنوزین ماده‌ ای شیمیایی است که در بدن احساس خواب‌ آلودگی ایجاد می‌کند. هر چند کافئین در درصد کمی از افراد اثرگذاری لازم را ندارد، اما به طور کلی در هوشیار نگه داشتن بدن و جنگ با خواب‌ آلودگی ۵ تا ۶ ساعت مفید عمل می‌کند.

صدای ساعت زنگ‌دار

وجود یه ساعت زنگدار در اتاق خواب به شما کمک میکند که حتی اگر خواب شما خیلی سنگین باشد و در اعماق یک رؤیا یا خدای نکرده، کابوس فرو رفته باشید به سرعت به دنیای هوشیاری و بیداری برگردید. اگر به دنبال بیدار شدن در صبح زود و استفاده از حال و هوای صبحگاهی هستید ولی به شکل طبیعی این کار برای شما میسر نیست، به شما پیشنهاد میکنیم حتما یکی از مدل های زیبای این ساعت ها را در اتاق خود داشته باشید و از آن کمک بگیرید تا بتوانید با استشمام هوای صبح سرحال و شاد شوید.

قرار دادن رختخواب در معرض نور باعث سرحال بودن اول صبح

محل خواب خود را طوری تنظیم کنید که صبح‌ها در معرض تابش نور قرار بگیرید. تابش نور به هوشیاری و زودتر بیدار شدن شما کمک می‌کند. بدن ما از الگوی شبانه‌ روزی مشخصی پیروی می‌کند و نور قوی‌ ترین عاملی است، که بر این الگو و ساعت بیولوژیکی بدن تأثیر می‌گذارد. البته قرار گرفتن در معرض نور غیرمستقیم برای بدن بهتر است و باعث سرحال بودن ما در صبح می شود.

داشتن برنامه مشخص برای خوابیدن در ساعات معین

بدن ما اسیر عادت هاست. در نتیجه بهتر است از عادت های مناسب تری پیروی کنیم با مشخص کردن برنامه‌ی خواب می‌توان به پویایی بدن کمک کرد. با داشتن ساعات خواب و بیداری مشخص، ضمن اینکه سرحال‌ تر می‌شویم در طول روز نیز نشاط بیشتری پیدا می‌کنیم. البته فراموش نشود که این روند را نباید آخر هفته‌ ها یا ایام تعطیل بر هم بزنیم و در تمام روز های هفته باید به آن وفادار باشیم. برای این کار باید روی مهارت برنامه ریزی‌ تان کار کنید.

نکاتی برای سرحال بودن اول صبح

 

بازرگانی سینا نماینده رسمی تشک های ایرانی و خارجی همچون تشک رویا ،تشک خوشخواب و....

  • sama nik
  • ۰
  • ۰

اهمیت تصویر برند

از اهمیت برند پیش از این برای شما گفتیم؛ درواقع هنگامی که مصرف‌کنندگان یک محصول یا خدمات را خریداری می‌کنند، فقط صاحب یک محصول از شما نمی‌شوند. آن‌ها در واقعی بخشی از برند شما را خریداری می‌کنند. تصویر کسب و کار شما باید دقیقا همان چیزی را که می‌خواهید بگویید، بیان کند. به همین دلیل است که طراحی تصویر برند شما بسیار مهم است.

تصویر خوب از برند شما دارای مزایای زیر است:

  • جذب مشتریان جدید
  • معرفی و عرضه آسان‌تر محصولات جدید
  • اعتماد و حفظ هرچه بیشتر مشتریان
  • ارتباط بهتر با مشتری در تجارت

 

شرکتی با تصویر نامناسب از برند خود ممکن است تمام تلاش‌هایش برای بیشتر دیده شدن و حتی ورود یک محصول جدید با همین برند، نافرجام بماند. چرا که رکن اصلی یک تجارت را به خوبی برای خود پرورش نداده است و از تصویر برند قوی برخوردار نیست.

تصویر برند درواقع محتوای برند است؛ ایجاد نمی‌شود بلکه به‌طور خودکار شکل می‌گیرد. این تصویر شامل جذابیت محصولات، سهولت استفاده، کارایی، شهرت و ارزش کلی محصول است. تصویر مثبت برند باعث افزایش حسن نیت و ارزش برند یک سازمان می‌شود.

 

مولفه های مهم در تصویر برند

آژانس تبلیغاتی پرمون طرح ارائه دهنده خدماتی چون تیزر تبلیغاتی ، دیجیتال مارکتینگ و ....

  • sama nik
  • ۰
  • ۰

مزایا و معایب خوابیدن با شکم گرسنه

گاهی پیش می آید که در رخته خواب مدام غلط بزنید و خواب به چشمانتان نیاید علت آن گرسنه بودن و خوابیدن با شکم خالی است. گاهی برخی افراد تصمیم میگیرند برای کم کردن وزن یا هر دلیل دیگری، شام را از برنامه‌ی غذایی خود حذف کنند. در فرهنگ جامعه امروزی این گونه تصور میشود که حذف این وعده‌ی غذایی برای بدن مزیت‌هایی دارد. اگرچه خوابیدن با شکم خالی در افراد مختلف، اثرات متفاوتی دارد، اما کارشناسان ضرر این کار را بیشتر از فایده‌ی آن می‌دانند. در مقاله زیر به مضرات و فواید گرسنه خوابیدن بیشتر میپردازیم .

 

خوابیدن با شکم خالی بهتره یا شکم پر

بازرگانی سینا نماینده رسمی تشک های ایرانی و خارجی همچون تشک رویا ، تشک خوشخواب و ...

  • sama nik
  • ۰
  • ۰

تحقیقات بازار

 

انواع تحقیقات بازار چیست؟

انواع تحقیقات بازار ، می‌تواند موجب شود که نتوانید بهترین روش برای تحقیقات خود را بیاید.  اما اصلا این تحقیقات به چه معناست و به چه منظوری شکل می‌گیرد؟ فرایند جمع‌آوری، تجزیه و تحلیل و تفسیر اطلاعات در مورد مشتریان گذشته، حال و بالقوه بازار یک محصول یا یک خدمت، تحقیقات بازار نام دارد که برای بازدهی هرچه بیش‌تر به کسب‌و‌کار شما کمک می‌کند.

شاید فهمیدن این که مشتری‌ها چرا برای خرید به سراغ شما آمده‌اند، ساده به‌نظر برسد، اما واقعاً چه‌طور می‌فهمیم آنان تحقیقات خود را از کجا انجام می‌دهند و چه تأثیری در تصمیم‌گیری‌هایشان دارد؟ این‌جاست که اهمیت تحقیقات در بازار مشخص می‌شود. این تحقیق شامل خصوصیات خریداران، عادات خرج کردن آنان، مکان و نیازهای بازار هدف تجارت، صنعت شما و به طور کلی رقبای خاصی که با آن‌ها روبه‌رو هستید، می‌شود.

اطلاعات دقیق و کامل پایه و اساس همه‌ی کسب‌و‌کارهای موفق است، چرا که این امکان را به صاحبان مشاغل می‌دهد تا قبل از هزینه زیاد برای سرمایه‌گذاری، امکان‌سنجی یک تجارت را تعیین کنند. تحقیقات بازار به شما می‌گوید که مخاطبان و مشتریان شما از محصولات و خدماتی مانند کسب‌و‌کار شما چه چیزی می خواهند، به چه چیزهایی نیاز دارند و چه چیزی در تصمیم گیری‌های آنان برای خرید اثر می گذارد. ما در ادامه این مقاله از پرمون طرح بیشتر به این موضوع می‌پردازیم.

شرکت تبلیغاتی پرمون‌طرح از طریق مجموعه تحقیقات بازار خانه ایده آزود ، تاکنون در پروژه‌های بسیاری برای بانک شهر، همراه اول و … همکاری داشته است.

تحقیقات بازار

شرکت تبلیغاتی پرمون طرح ارائه دهنده خدماتی چون تیزرتبلیغاتی ، دیجیتال مارکتینگ و....

  • sama nik
  • ۰
  • ۰

نکات طلائی مراقبت از تشک طبی تخت خواب

چرخاندن مرتب تشک

توصیه می شود تا مرتب تشک چرخانده شود. زمانی که یک تشک جدید تهیه میکنید در 4 ماه اول هر دو هفته یک بار بچرخانیدش و بعد از آن هر سه ماه یکبار. تشک های فنر دار را فراموش نکنید! آنها را باید هر شش ماه چرخاند. اگر مطمئن نیستید، اطلاعات گارانتی اش را بررسی کنید و یا از فروشگاهی که آن را خریداری کرده اید، از فروشنگان آن مشاوره بگیرید.

نشستن در گوشه های تخت

گاهی امکان دارد یک صندلی مورد علاقه کنار میزتان داشته باشید, یک جای مورد علاقه روی مبل و حتی یک طرف تخت. اما نشستن بر روی لبه تخت برای انجام کار های روزمره هر بار می تواند به خراب شده زودتر و کوتاه کردن عمر تشک کمک کند.

پریدن مدام روی تشک

سرگرمی هایی مانند پریدن روی تشک شاید شادی آور باشد، اما هر چه سن شما بیشتر می شود، بهتر است در جای دیگری این کار را بکنید.این کار نه تنها خطرناک است, بلکه می تواند به پیچ ها و فیبرهای و حتی فنر های محکم تشک شما نیز آسیب برساند.

پوشاندن سطح تشک

یک محافظ تشک استاندارد می تواند به نگهداری از تشک شما کمک کند و هم از آن در برابر کثیفی و لکه ها محافظت می کند – اگر ابتدا آن را با روکش ضد آب و قابل شستشو بپوشانید. برخی از تشک ها خودشان پوشش و ملافه ی اضافی برای جلوگیری از آلرژی دارند.

تمیز و دور از رطوبت نگهداشتن تشک

جارو برقی کشیدن فقط مخصوص فرش و کف زمین نیست بلکه باید روی تشک و گوشه های آن نیز این کار به صورت منظم انجام شود. این امر باعث میشود که گرد و خاک هایی که به مرور زمان روی تشک جمع شده و گاهی باعث ایجاد آلرژِ نیز میشود، از بین برود وبا خاطری آسوده روی آن بخوابید.

بازرگانی سینا نماینده رسمی تشک های ایرانی وخارجی همچون تشک رویا ، تشک خوشخواب و....

  • sama nik
  • ۰
  • ۰

هرآنچه که باید درباره گیمیفیکیشن بدانید:

گیمیفیکشن یا همان بازی‌سازی مفهومی است که در دنیای برندینگ ، تبلیغات و بازاریابی در ایران کم و بیش شنیده می‌شود و بسیاری از شرکت‌ها و کسب و کارها به دنبال پیاده کردن این ایده هستند.

می‌توان آن را به طور خلاصه در یک عبارت کوتاه توضیح داد: استفاده از خصوصیت‌ها و تفکرات و قوانین بازی‌گونه، در زمینه‌هایی همچون فعالیت‌های تجاری، آموزش، آموزش‌های اجتماعی و… که ماهیت بازی ندارند.

همین تاثیر مثبت و انرژی‌بخش بازی‌ و همراه کردن ما با قوانین‌ و چالش‌های جذابش، باعث شد که مخاطب بازی‌ها فقط کسانی نباشند که به شدت اهل بازی و سرگرمی هستند. هدف از این کار، افزایش تقاضای مشتریان، بهبود عملکرد کاری کارکنان یا پیشرفت در آموزش است.

یک بازی‌سازی موفق به احساسات مخاطب خود کار دارد و هرچه بیشتر بتواند با مشتری خود ارتباط هیجانی برقرار کند، تاثیر بیشتری بر او می‌گذارد.

دنیای امروز مملو از کسب و کارهایی است که می‌خواهند کالا و خدمات خود را به بهترین نحو به مشتری‌هایشان معرفی کنند و از این راه کسب درآمد داشته باشند. اما دیگر تبلیغات سنتی، ارتباط خشک، مستقیم و یک طرفه نمی‌‌تواند تاثیر مفیدی بر مخاطبان بگذارد، پس بهترین راه استفاده از جدیدترین ابزارهای بازاریابی مثل گیمیفیکیشن و … است.

برای مثال وقتی افراد با ایده و ابتکار بازی‌سازی یک شرکت درگیر می‌شوند، درواقع آن کسب و کار بهترین روش تعامل با مشاغل، محصولات و خدماتش را انتخاب کرده است.

درواقع برای رسیدن به یک نمونه موفق، روش‌هایی تکراری از جمله قرعه‌کشی‌ها، سیستم‌های امتیازدهی، گردونه‌های شانس، مرحله‌بندی خدمات و…. وجود دارند اما خلاقیت رمز اصلی برای موفقیت در جذب مخاطب و در میان رقبا است.

 

گیمیفیکیشن در تبلیغات؛ زمین بازی برای جذب مشتری

 

آژانس تبلیغاتی پرمون طرح ارائه دهنده خدماتی چون تیزر تبلیغاتی ، دیجیتال مارکتینگ و....

 

 

  • sama nik
  • ۰
  • ۰

تاثیر خواب آرام بر سلامت روان

کالبد مثالی انسان در ساعات شب به جمع آوری انرژی‌های کیهانی مشغول است.

اگرانسان شب‌ها قبل از نیمه شب به خواب کامل برود این انرژی را میتواند به نفع مطلوب دریافت ‌کند و در زمان بیداری با انتقال این انرژی از صور پنهان به صور آشکار دریافت و وجود این انرژی را خیلی خوب احساس می‌کند.

 

با نشاط بودن و احساس خستگی و کوفتگی نداشتن پس از بیداری و شادابی در طول روز نشانهٔ دریافت این انرژی است. کسانی که قبل از نیمه شب به خواب کامل می‌روند و صبح زود بیدار می‌شوند کم‌ترین تأثیر را از القائات و افکار منفی خواهند داشت. زمان و مکان خواب، حتی انتخاب تشک و خرید کالای خواب مورد استفاده اهمیت بسیاری دارد و همچنین باید متناسب با شرایط جسمانی و حتی اقتصادی افراد داشته باشد.

 

خواب آرام موثر سلامت جسمانی و روحی

بازرگانی سینا نماینده رسمی تشک های ایرانی و خارجی همچون تشک رویا ، تشک خوشخواب و ...

  • sama nik
  • ۰
  • ۰

با توجه به تحقیقات اخیر کلاویو (Klaviyo)، ایمیل‌های خوش‌آمدگویی و ایمیل‌های رهاسازی سبد خرید موثرترین نوع پیام‌های خودکار/واکنش‌انگیز برای بازار تجارت الکترونیک هستند. این گزارش بر اساس تجزیه و تحلیل داده‌های بیش از ۱/۵ میلیارد ایمیل ارسال شده توسط ۱۰۰۰ برند از برندهای تجارت الکترونیک در سه ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۶ بود. در ادامه موثرترین انواع ایمیل ها را معرفی خواهیم کرد.

محققان عملکرد چهار نوع خاص و موثرترین ایمیل ها را بررسی کردند:

  • پیام‌های خوش‌آمدگویی (ایمیل‌های معرفی، اغلب با تخفیف در اولین خرید یا دسترسی به دارایی قابل دانلود)،
  • پیام‌های رهاسازی سبد خرید (ایمیل‌های ارسال شده به خریدارانی که آیتم‌هایی را به سبد خرید خود اضافه می‌کنند، اما فرآیند پرداخت را تکمیل نمی‌کنند)،
  • پیام‌های ترک جستجو (ایمیل‌های ارسال شده به خریدارانی که محصولات را مشاهده می‌کنند، اما آنها را به سبد خرید خود اضافه نمی‌کنند)،
  • پیام‌های بازپس‌گیری (ایمیل‌های ارسال شده به مشتریانی که قبلا خرید کرده‌اند، اما اخیرا خیر).

 

موثرترین انواع ایمیل ها برای برندهای تجارت الکترونیک

 

آژانس تبلیغاتی پرمون طرح ارائه دهنده خدماتی چون تیزرتبلیغاتی ، مقاله دیجیتال مارکتینگ و .....

  • sama nik
  • ۰
  • ۰

عمر تشک های طبی چند سال است؟

این روزها دیگر کمتر کسی برای یک استراحت چند ساعته از تشک های سنتی استفاده میکند. تشک هایی سفت و سخت که اکثرا از جنس پنبه بوده ولی کمتر به بدن آسیب وارد می کنند.

 

به گفته کارشناسان، با ورود تشک های صنعتی به بازار مشکل کمردرد و دردهایی در ناحیه ستون فقرات نیز افزایش یافت؛ اما این مشکلات قابل حل هستند. در هر حال تشک های طبی با قیمت

بالا سال ها است جایگزین نمونه های سنتی شده اند. اما راه حلی نیز برای خرید تشک طبی  با قیمت مناسب و یا خرید اقساطی، به شما عزیزان ارائه شده است.

تشک های صنعتی گران قیمتی هر روز با بروز تغییراتی در نرخ دلار و… نرخ آنها نیز تغییر میکند. با این حال ارج و قرب بیشتری می یابند.سوالی که ذهن صاحبان این تشک ها را به خود مشغول کرده بود این بود که چگونه می توان عمر این تشک ها افزایش دهند و از فرسودگی آنها جلوگیری کنند. این دقیقا همان سوالی است که برای اکثرافراد وجود دارد.

تصور اشتباهی که وجود دارد این است که هر یکی دو سال یکبار باید تشک تخت خود را عوض کرد وافردای این تصور را دارند که این کالا عمری طولانی دارد و از آن تا زمان مرگ تشک استفاده میکنند.

در صورتی که هر دو این باورها اشتباه است. در حقیقت عمر یک تشک طبی بستگی به جنس پارچه ونوع متغییر های استفاده شده در آن دارد.

تشک های که مورد استفاده کودکان و سالمندان است به دلیل نوع کاربری خاص، در حدود ۲ تا ۵ سال کاربری دارند که البته این مدت زمان بستگی به نوع استفاده و جنس دارد. تشک های فنری عمری حدود ۴ تا ۶ سال داشته و نمونه های طبی هم عمر مفیدی حدود ۸ سال دارند.

با توجه به گفته های کارشناسان ، تشک رویا را در صورت استفاده درست و نگهداری اصولی، می توان از آن تا ده سال استفاده بیهنه کرد.

 

درباره عمر تشک طبی

بازرگانی سینا نماینده رسمی تشک های ایرانی و خارجی همچون تشک رویا ، تشک خوشخواب و....

  • sama nik
  • ۰
  • ۰

فرهنگ سازمانی، به یک عبارت آشنا برای تمام مدیران و کارمندان تبدیل شده است. چنان‌چه از افراد بپرسید چگونه می‌توان یک فرهنگ خوب سازمانی ایجاد کرد، بسیاری از آنان بلافاصله این پیشنهادات را ارائه می‌کنند:

  • ارایه مزایای سخاوتمندانه به کارکنان مانند استارباکس یا اجازه پوشش راحت‌تر مانند شرکت هواپیمایی ساوث‌وست‌ایرلاینز.
  • افراد بسیار کمی هم به این پیشنهادات اشاره خواهند کرد: تشویق کارمندان به مخالفت کردن با مدیران مانند آمازون یا اخراج کارمندان با کارآیی پایین، مانند کاری که جک ولش در جنرال‌الکتریک انجام داد.

برای پرداختن بهتر به شکاف‌ها و هماهنگی و ادغام برند و فرهنگ سازمانی، در ابتدا باید اهداف، آرزوها و جاه‌طلبی‌های برند خود را شناسایی کنید. آیا می‌خواهید برند شما به عنوان یک برند قابل اطمینان، با بهترین عملکرد شناخته شود؟ یا قصد شما به چالش کشیدن روش انجام کارها و معرفی برند خود، به‌عنوان برهم‌زننده وضع موجود و یک پیشرو است؟ شاید هم خلق مفاهیم مثبت محیطی و اجتماعی؟

در صورتی که قصد برگزاری پروژه برندینگ برای کسب و کار خود را دارید می‌توانید از مشاوره رایگان همکاران ما با شماره 88623092 بهره‌مند شوید و یا به خدمات سایت شرکت تبلیغاتی پرمون طرح مراجعه کنید.

قبل از هر چیز باید به تعریف فرهنگ سازمانی بپردازیم.

 

فرهنگ سازمانی و اهمیت انطباق آن با برند

شرکت تبلیغاتی پرمون طرح ارائه دهنده خدماتی چون تیزر تبلیغاتی ، دیجیتال مارکتینگ و....

  • sama nik