بهینه سازی سایت ، برندسازی آنلاین و بازاریابی اینترنتی

سایتی محتوا ساز در حوزه برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی و بهینه سازی سایت

۳ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

برای ساخت یک تیزر تبلیغاتی به چه تجهیزاتی نیاز دارید

اگر یادتان باشید چند دهه قبل، تیزرهای تبلیغاتی را فقط می‌توانستیم در تلویزیون ببینم و بس، چرا که به جز تلویزیون بستری برای نمایش دادن تبلیغات وجود نداشت. اما خوشبختانه امروزه با پیشرفت علم و فناوری و روی کار آمدن شبکه‌های اجتماعی نظیر فیسبوک، یوتیوب، اینستاگرام و … همه می‌توانند تیزرهای تبلیغاتی خود را در این شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب و معروف به نمایش بگذارند و بازخوردهای بسیار جالبی هم از تیزر خود بگیرند. البته ما در اینجا قصد نداریم تفاوت تبلیغات تلویزیون و دیگر شبکه‌های اجتماعی را نقد و بررسی کنیم، بلکه فقط می‌خواهیم راجع به تجهیزات ساخت یک تیزر تبلیغاتی حرفه‌ای صحبت کنیم.

همانطور که گفتیم امروزه با فراهم شدن شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب این امکان برای همه فراهم آمده تا بتوانند تیزر تبلیغاتی خود را به معرض نمایش قرار بدهند. اما آیا تا به حال فکر کردید که خودتان این کار را انجام بدهید؟ یعنی بتوانید از صفر تا صد یک تیزر تبلیغاتی بسیار حرفه‌ای را بسازید و آن را در یکی از شبکه‌های اجتماعی که در بالا ذکر کردیم به نمایش بگذارید و مخاطبان زیادی جذب کنید و یا اگر دید اقتصادی به این موضوع دارید، بتوانید درآمد خوبی هم از این کار کسب کنید. پس اگر می‌خواهید شما هم راجع به این موضوع اطلاعات خوبی کسب کنید تا آخر این مقاله همراه ما باشید، چرا که ما قصد داریم در این مقاله به شما بگوییم با کمک چه تجهیزاتی هم می‌توانید یک تیزر تبلیغاتی حرفه‌ای بسازید.

 

جهت مطالعه ادامه این مقاله به لینک زیر مراجعه فرمایید

تجهیزات ساخت یک تیزر تبلیغاتی

 

آژانس تبلیغاتی پرمون طرح ارائه دهنده خدماتی چون دیجیتال مارکتینگ ، ساخت تیزر تبلیغاتی ، برندینگ و....

 

  • sama nik
  • ۰
  • ۰

زیاد خوابیدن : چرا همش خوابمون میاد و خسته ایم؟

بسیاری از افراد همیشه از این موضوع گلایه می‌کنند که هیچ وقت از خواب سیر نمی‌شوند. یعنی شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در محل کارتان همیشه شاهد همکاران خوابالودتان باشید. فرقی نمی‌کند صبح زود باشد و یا ظهر، این افراد همیشه خوابالود و کِسل هستند و انرژی کمی برای کار کردن دارند. هر گاه که از آن‌ها بپرسید چرا خوابالود هستند و آیا شب قبل کم خوابیده‌اند، در کمال تعجب به شما خواهند گفت که اتفاقا بیشتر از 7 ساعت خوابیده‌اند! در واقع مشکل این افراد این است که هر چقدر هم که بخوابند باز از خواب سیر نمی‌شوند و زیاد خوابیدن تبدیل به معظل جدی در زندگی آنها شده است.

جهت ادامه این مطالب به لینک زیر مراجعه نمایید

 

چرا از خواب سیر نمیشم

 

فروشگاه تخصصی تشکچه نماینده رسمی تشک های ایرانی و خارجی همچون تشک رویا و تشک خوشخواب و....

  • sama nik
  • ۰
  • ۰

اشتباهات رایجی که کیفیت خواب شما را پایین می‌آورد

برنامه خواب یکی از مهم‌ترین مسائل زندگی هر آدمیست. چرا که با یک تغییر کوچک در کیفیت خواب همه چیز می‌تواند تغییر کند. خیلی از افراد حتی بیشترین درصد عدم موفقیتشان را به خاطر نداشتن یک برنامه خواب درست می‌دانند. چرا که وقتی بیشتر افراد موفق در حال تلاش و فعالیت برای رسیدن به اهدافش در صبح زود هستند، افراد دیگر در خواب شیرین به سر می‌برند! یک جمله معروف در مورد افراد موفق وجود دارد که می‌گوید: افراد موفق کارهای سختی را انجام می‌دهند که سایر مردم ترجیح می‌دهند سراغ آن‌ کارها نروند! شاید یکی از این کارهای سخت سحرخیزی باشد.

شما می‌توانید این موضوع را حتی در زندگی ثروتمندترین افراد جهان هم به وضوح مشاهده کنید. در واقع تمام افراد موفق و ثروتمند جهان در دنیا انسان‌های سحرخیزی هستند و تایم خواب کاملا منظمی دارند. اما هدف از گفتن این موضوعات تاکید بر روی اهمیت ساعت خوابِ درست و منظم است. چرا که این موضوع می‌تواند تاثیر بسزایی در کیفیت زندگی هر فردی بگذارد و نمی‌شود آن را کاملا نادیده گرفت.

ادامه مطلب را از طریق لینک زیر مطالعه کنید

اشتباهات رایج برای خواب

 

بازرگانی سینا نماینده رسمی تشک های ایرانی و خارجی همچون تشک رویا، تشک خوشخواب و ...

 

  • sama nik