بهینه سازی سایت ، برندسازی آنلاین و بازاریابی اینترنتی

سایتی محتوا ساز در حوزه برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی و بهینه سازی سایت

  • ۰
  • ۰

اصلی ترین دشمنان درد ستون فقرات کدامند؟

زندگی مدرن امروزی و گاهی تغذیه های فست فودی باعث بوجود آمدن عادات نادرست در روزمرگی ما شده است که بیماری های روحی و جسمانی زیادی را دربر داشته است یکی از بدترین آنها کمر درد و درد ستون فقرات است. در این مقاله سعی داریم به مهمتری و اصلی ترین دشمنان و عادات بدی که در وجود آمدن مشکل برای ستون فقرات است  می پردازیم.

چاقی شکم عاملی مهم در درد ستون فقرات

چاقی شکم و اضافه وزن موجب فشار بیش از حد بر مهره های کمر ، افزایش گودی و آرتروز تدریجی این ناحیه شده و بتدریج کمر درد و بیرون زدگی دیسک ها و درد در ستون فقرات را ایجاد خواهد کرد .

نکته قابل توجه و جالب اینکه دیگر قسمتهای ستون فقرات نیز در هنگامی که دچار چاقی شکم هستید تحت تاثیر قرار میگیرند و سلامت این نواحی نیز به خطر می افتد .

حالتها و عادات نادرست خوابیدن

از بدترین مدل ها و عادت های نادرست هنگام خواب، خوابیدن روی شکم یا مچاله کردن بدن ، قرار دادن دستها در زیر تنه یا بد قرار دادن پاها، استفاده از بالش های بزرگ ، بلند ، سفت و حتا استفاده نکردن از بالش است که میتواند موجب فشار بیش از حد و آسیبهای جدی به ستون فقرات شود. حتی در زمان هایی که از کار های روزانه بسیار خسته هستید باید مراقب مدل خوابیدن خود باشید و به ژست خوابیدن خود اهیمت بدهید. مرور زمان اثرات بد ناشی از این عادات بد را در بدن ما نمایان خواهد کرد.

 

درد ستون فقرات و دشمنان آن

بازرگانی سینا نمایندگی رسمی تشک های ایرانی و خارجی همچون تشک رویا . تشک خوشخواب و .....

  • ۰۰/۰۶/۰۶
  • sama nik

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی