بهینه سازی سایت ، برندسازی آنلاین و بازاریابی اینترنتی

سایتی محتوا ساز در حوزه برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی و بهینه سازی سایت

  • ۰
  • ۰

برای دوش اول صبح آب سرد را انتخاب کنید

برای مثال خوب است که بدانید آنتونی رابینز روزش را یک شیرجه در آب ۱۴ درجه‌ی سانتیگراد شروع می‌کند. آیا میدانید دلیل این کار او در چیست؟شناور بودن در آب خنک مفید برای جسم و ذهن است. تکرار در انجام این حرکت منجر به تقویت بلندمدت سیستم ایمنی، غدد لنفاوی، گردش خون و دستگاه گوارش می‌شودو نتیجه ای که بهمراه دارد بالا رفتن کیفیت روند زندگی است. آب سرد در تماس با بدن باعث افزایش سوخت و ساز بدن میشود و همین امر کاهش وزن را بهمراه دارد. تحقیقات نشان داده زمانی که وزن بدن متعادل باشد و سبک وزن باشید مغز و ذهنتان به خوبی و در مسیر عالی کار میکند و روحیه عالی تری دارید.

بدون ‌شک در شروع از رفتن زیر دوش آب سرد می‌ترسید. اگر قبلا این کار را امتحان کرده باشید احتمالا خودتان را به یاد می‌آورید که مردد در کنار دوش ایستاده‌اید. شاید از خیر آن گذشته و آن را به فردا موکول کرده باشید و سپس آب داغ را باز کرده‌اید. شاید هم به زیر دوش پریده‌اید اما بی‌درنگ آب داغ را زیاد کرده‌اید.

روشی که میتواند در این راه به شما کمک کند این است که به این قضیه مثل پریدن بیکباره درون آب استخر نگاه کنیم. ورود نرم نرمک به استخر آب یخ مرگ آهسته و دردناک است.  شما باید بپرید داخل آب. پس از ۲۰ ثانیه، همه چیز برایتان به صورت عادی در می آید. دوش آب سرد هم به همین ترتیب است. زمانی که بدنتان را بیکباره زیر دوش ببرید، احتمالا چند ثانیه‌ اول قلب‌تان تند می‌زند اما پس از ۲۰ ثانیه دمای بدنتان خود را با دمای آب سازگاری میدهد.

این روش در تقویت اراده‌، خلاقیت و انگیزه‌ی من بسیار تاثیر بسیاری داشت. زیر دوش در حالی که قطرات آب پوستم را لمس می‌کنند، کاهش تنفس و کسب آرامش را تمرین می‌کنم. بعد از رسیدن به آرامشی دلپذیر، احساس شادی و انگیزشی فوق‌العاده می‌کنم، ایده های بسیار عالی به دهنم خطور می کند و حتی انگیزه بسیار بالایی را برای عملی کردن آنها در من ایجاد میشود.

 

روش افراد موفق برای شروع یک روز کاری

بازرگانی سینا نماینده رسمی تشک های ایرانی و خارجی همچون تشک رویا و تشک خوشخواب و ....

  • ۰۰/۰۶/۱۴
  • sama nik

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی