بهینه سازی سایت ، برندسازی آنلاین و بازاریابی اینترنتی

سایتی محتوا ساز در حوزه برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی و بهینه سازی سایت

۱۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اهمیت حضور آنلاین برند در قرن ۲۱ ام

بدیهی است که امروزه و در عصر حاضر، حضور آنلاین با آگاهی از برند(Brand Awareness) برابری می­ کند. در واقع بیشتر کارشناسان بازاریابی بر این باورند که نحوه ارائه آنلاین شما از برندتان، همان برخورد اول شما با یک مشتری به سبک قرن بیست و یکم است.

برند آنلاین شما، فکری است که مردم هنگام در دسترس نبودنتان درباره شما می­ کنند. درحقیقت برندسازی آنلاین نیز، به­ اندازه هر یک از اشکال متعارف و مرسوم برندینگ مهم بوده و روز به روز هم بر اهمیت آن افزوده می­ شود. اکنون دیگر مشتریان به­ لحاظ تکنولوژیک و تخصصی، آگاه و هوشیار هستند و عموماً به حضور آنلاین یک شرکت به­ عنوان سنگ محکی برای اعتبار آن در بازار استناد می­ کنند.

اگر می­ خواهید برندتان، در عصر رقابتی که در آن زندگی می­ کنیم، موفقیت آنلاین داشته باشد باید تا حدود زیادی قابل تشخیص، مرتبط و معتبر باشد تا به­ وسیله آن خود را از عرصه رقابت دور نگه دارد. در دسترس بودنِ بیشتر برندتان، اعتبار آن را بالا برده و درنتیجه مشتریان بیشتر به حفظ و نگهداری محصولات و خدمات شما تمایل نشان می­ دهند.

حضور برند بصورت آنلاین، با جلب توجه هرچه بیشتر مخاطبین هدف در ارتباط است. امروزه مشتریان دوست دارند پیش از آن­که تصمیم بگیرند محصول و یا خدماتی را خریداری کنند، با صاحبان آنها مستقیماً ارتباط برقرار کرده و از توضیحات و اطلاعات آنها آگاه گردند. با درنظر داشتن چنین شرایطی، هفت بینش عمده و مهم را در ارتباط با چگونگی بهینه­ سازی سایت  مؤثر حضور برند آنلاین­بررسی خواهیم کرد.

برای مطالعه ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

۷ گام مهم در بهینه سازی سایت جهت برندسازی آنلاین




  • sama nik
  • ۰
  • ۰

10ابزار رایگان جهت برندسازی آنلاین و برندسازی شخصی

آیا تا به حال برایتان پیش آمده نام خود و یا کسب و کارتان را در گوگل جستجو نمایید اما نام مشابه دیگری را در لیست نمایش دهد؟

آیا می خواهید دیگران به سرعت از کسب و کارتان مطلع گردند و یا شما را بیشتر بشناسند، و یا با مجموعه فعالیت های شما و مطالبی که به صورت آنلاین به اشتراک می گذارید آشنایی بیشتر پیدا نمایند؟

اگر پاسخ شما به سوالات بالا بله می باشد پس بایستی فعال خود را بر روی برندسازی شخصی و شهرت برند خود به صورت آنلاین آغاز نمایید.

در ادامه به معرفی ۱۰ ابزار جهت برندسازی شخصی و برندسازی آنلاین پرداخته می شود.

برای ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

10ابزار رایگان جهت برندسازی آنلاین و برندسازی شخصی


  • sama nik
  • ۰
  • ۰

شش نکته کلیدی در برندسازی آنلاین

اگر کسب و کار خود را به صورت آنلاین پیاده سازی نموده اید، در نتیجه حضور و همچنین وب سایت رسمی شما در فضای اینترنت،برند شما محسوب می شود. برندسازی آنلاین در رابطه با کسب و کارهای خدماتی که محصول قابل لمس و مشاهده توسط کاربران ندارند، بسیار پر رنگ و پراهمیت می شود. علاوه بر این، در کسب و کارهای خدماتی کاربران براساس محتوایی که برای خدمات خود فراهم نمودید و همچنین شهرت و آوازه شما، ترغیب به استفاده از خدماتتان می گردند.

امروزه ۸۰ درصد کاربران، محصولات و یا خدمات مورد نیاز خود را از طریق موتورهای جستجو می یابند، و هدف گوگل اینست که مرتبط ترین وب سایت متناسب با جستجو کاربران را به آنها نشان دهد. تنها داشتن یک وب سایت به این معنی نیست که کاربران به راحتی جستجو کرده و برند و یا کسب و کار شما را پیدا می کنند. برای شروع بایستی بر روی ساخت برند آنلاین خود تمرکز نمایید تا بتوانید شخصیتی منحصر از وب سایت خود را به کاربرانی که برای اولین بار به سراغ وب سایت شما می آیند، ایجاد نمایید و با آنها ارتباط مستمر داشته و آنها را به کاربرانی همیشگی تبدیل نمایید. اگر درصد خروج از سایت شما بالاست، وقت آن رسیده تا نگاهی مجددی بر تصویری که از خود در اینترنت ساخته اید داشته باشید و با توجه به نکات زیر سایت خود را بازسازی نمایید:

برای ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

شش نکته کلیدی در برندسازی آنلاین

منبع : آبزرورسئو 

سئو ، بهینه سازی سایت ، بازاریابی اینترنتی ، برندسازی آنلاین ، آموزش سئو ، افزایش بازدید سایت

  • sama nik
  • ۰
  • ۰

استراتژی طراحی بهترین وب سایت در جهت برندسازی آنلاین

قسمت اول :

یک وب­ سایت، تنها یک صفحه نمایش برای ارائه محصولات و خدمات نمی ­باشد بلکه با جذب مشتریان بیشتر باعث تولید بازده بیشتری می­ شود. متاسفانه تمامی وب­سایت­ ها موفقیت نمی­ شوند بازدیدکنندگان خود را تبدیل به مشتری کنند. بنابراین ارزیابی موفقیت وب­سایت­ ها دلیلی بر نگرانی شاغلان این کار و محققان شده است. در سال­های اخیر رویکردهای ارزیابی متفاوتی بیان شده است. این رویکردها به­ طور مثال با قابلیت استفاده وب­ سایت و طراحی آن، محتوا، کیفیت، پذیرش­ کاربر و میزان رضایت­ مشتری سروکار داشته­ اند که بیشترین خروجی اندازه­ گیری شده در ارزیابی وب­سایت­ ها می­ باشد. از دید تاکتیکی، رویکردهای ذکر شده برای ارزیابی نگرش کاربر به سمت وب­ سایت می­ باشد و کاربر به عنوان یک دید خارجی در نظر گرفته شده است. اما از دیدگاه استراتژیکی توجه کمی به ارزیابی بین استراتژی وب و حضور وب به عنوان یک ارزیابی داخلی از دیدگاه شرکت شده است. در ابتدا بایستی یک ارزیابی داخلی از استراتژی سازمان، در مورد وب­ سایتش صورت پذیرد و سپس یک ارزیابی خارجی ( ارزیابی بر مبنای کاربر ) می­ توانند میزان پذیرش کاربر از سایت را اعتبار دهد.

برای ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

استراتژی طراحی بهترین وب سایت در جهت برندسازی آنلاین

منبع : آبزرورسئو 

سئو ، بهینه سازی سایت ، بازاریابی اینترنتی ، برندسازی آنلاین ، آموزش سئو ، افزایش بازدید سایت

  • sama nik
  • ۰
  • ۰

استراتژی خلق بهترین وب سایت در جهت برندسازی آنلاین

قسمت دوم :

استراتژی وب­ سایت به عنوان یک خط هدایتی برای توسعه وب­ سایت­ ها در بازارهای مجازی محسوب می شود. بنابراین استفاده از استراتژی در یک چارچوب، به مدیران سایت کمک می­ کند میزان برآورده شدن سازمان، به اهداف و مقاصدش را اندازه­ گیری کند. برای مثال هدف سایت گوگل این است کاربران به سرعت محتوایی مورد جستجوی خود را بیابند، به عنوان مثال هدف گوگل از ظاهر وب سایت خود، داشتن رابط کاربری ساده با لود سریع صفحه می­ باشد. در حالی­که بسیاری از مطالعات بر این باورند که توانایی­ های چندرسانه­ ای ( مانند گرافیک، ویدئو یا انیمیشن ) یک وب­سایت به عنوان عامل مهم برای کیفیت سایت است. گوگل این عامل را به عنوان عامل حیاتی تشخیص نداده است زیرا هدفش متفاوت بوده است. یک سازمان برای اندازه­ گیری میزان موفقیت استراتژی وبش بایستی به اهدافش توجه کند. انتخاب معیار درست وابسته به این می­ باشد که چه چیزی بایستی اندازه­ گیری شود.

نویسندگان متعددی معتقدند که طراحی یک وب­سایت با کیفیت، جهت ارتباط برقرار کردن با مشتریان فعلی و بالقوه شرکت بوده و جزء کلیدی از استراتژی کسب و کارالکترونیکی محسوب می­ شود. بنابراین، موفقیت در بازار مجازی نیازمند اینست که شرکت­ها مدیریت درستی از فناوری و اطلاعات ارائه شده در وب سایت خود داشته باشند.

برای ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

استراتژی خلق بهترین وب سایت در جهت برندسازی َانلاین 

 منبع : آبزرورسئو 

سئو ، بهینه سازی سایت ، بازاریابی اینترنتی ، برندسازی آنلاین ، آموزش سئو ، افزایش بازدید سایت

  • sama nik
  • ۰
  • ۰

انتخاب بهترین پلت فرم و تکنولوژی بعنوان فاکتورهای فنی On-page در مباحث سئو و بهینه سازی

همانگونه که در مباحث پیشین بدان اشاره گردید اولین فاکتور در مباحث فنی On-page پلت فرم و تکنولوژی بکار رفته در وبسایت می باشد که در این بخش به شرح تکمیلی این فاکتور به عنوان فاکتور پایه در شروع سئو و بهینه سازی وبسایت می پردازیم.

پلت فرم و تکنولوژی که برای سایت خود انتخاب نمودید بایستی قابلیت ایندکس شدن توسط موتورهای جستجو را داشته باشد. بطور مثال تکنولوژی فلش مناسب برای سئو و بهینه سازی وبسایت نمی باشد.

تکنولوژی بکار رفته بایستی در مرورگرهای مختلف پاسخگو باشد. بطور مثال انیمشن های ساخته شده با فلش قابلیت نمایش در سیستم عامل آی پد یا آیفون را ندارد

پلت فرومی را برای وبسایت خود در جهت بهینه سازی سایت انتخاب نمایید:

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا می باشد که برای استفاده در کسب و کار تجاری و وبسایت های اینترنتی بسیار کاربری ساده و آسانی دارد.

برای داشتن فروشگاه می توانید پلت فرم فروشگاه را بر روی ورد پرس نصب نمایید.

برای ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید

انتخاب بهترین پلت فرم جهت سئو و بهینه سازی







  • sama nik
  • ۰
  • ۰

آموزش سئو و بهینه سازی وبسایت در موتورهای جستجو 

دومین گام در برنامه سئو و بهینه سازی وبسایت در موتورهای جستجو، توجه به ساختار وبسایت از نظر فنی و تکنیکی و همچنین تگ های HTML در داخل وبسایت می باشد.

همانگونه که در مباحث پیشین اشاره گردید، سئو و بهینه سازی شامل دو دسته کلی می باشد:

  • On page
  • Off page

در این مقاله و مقالات آتی به شرح تکمیلی تری از دسته های مذکور پرداخته خواهد شد.

فاکتورهای On page در سئو شامل دو دسته کلی می باشد:

فاکتورهای تکنیکال و فنی در On Page

  • فاکتورهای تکنیکال شامل موارد زیر می باشد:
    • پلت فرم و یا انتخاب تکنولوژی
    • انتخاب دامنه مناسب
    • در نظر داشتن سایت های بین المللی
    • محتوایی با قابلیت ایندکس شدن توسط موتورهای جستجو
    • ساختار حرکتی مناسب در وبسایت
    برای خواندن ادامه این مقاله لینک زیر را دنبال نمایید :

گام دوم در سئو و بهینه سازی سایت


  • sama nik
  • ۰
  • ۰

آموزش سئو و بهینه سازی وبسایت در موتورهای جستجو

در این بخش قصد داریم گام اول در سئو و بهینه سازی وبسایت را خدمتتان آموزش دهیم. برای بهینه سازی وب سایت خود در موتورهای جستجو، ابتدا بایستی به بررسی کلمات کلیدی خود بپردازید.

اساسی ترین کار در شروع سئو و بهینه سازی وبسایت بررسی کلمات کلیدی است زیرا :

  • کاربران جهت پیدا نمودن اطلاعات مورد نیاز خود کلمات کلیدی را جستجو می نمایند
  • موتورهای جستجو همواره در پی پیدا نمودن بهترین و مرتبط ترین صفحه متناسب با نیاز کاربران می باشند
  • هدف اصلی در سئو و بهینه سازی وبسایت در موتورهای جستجو، داشتن بهترین صفحه می باشد
  • دانش به اینکه کاربران چه کلماتی را جستجو می نمایند بسیار پر اهمیت است
  • بررسی کلمات کلیدی، پرجستجوترین آن کلمات را نمایش می دهد

برای مطالعه بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید:

آموزش سئو  و بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو


  • sama nik
  • ۰
  • ۰

20 روش کارآمد در استراتژی های ساختن لینک و افزایش بازدید سایت

بدون در نظر داشتن هر آنچه که تا کنون شنیده اید، لینک های ورودی به سایتتان هنوز هم یکی از عوامل مهم در افزایش رتبه وب سایت به حساب می آید. بدست آوردن لینک هایی که رقبای شما به راحتی نمی توانند به آن دسترسی داشته باشند، سر رقابتی به کسب و کارتان خواهد داد و روش هایی که در ادامه بدان اشاره خواهد شد باعث هویت بخشیدن به وب سایتتان و افزایش ترافیک سایت و بازدید سایتتان می گردد.

۱- در کنفرانس ها ارائه داشته باشید
۲-  مشارکت های اجتماعی

۳- از کاربران خود بخواهید عقیدشان در مورد شما را بنویسند
۴- برای محصولات خود حتما تقدیریه ای از جانب مشتریان و مصرف کنندگان تهیه نمایید

۵- مصاحبه تهیه نمایید
۶-  واژه نگار برای حوزه کاری خود درست کنید

برای مطالعه بیشتر این مطلب به لینک زیر مراجعه نمایید:

قسمت اول این مقاله :

۲۰ روش کاربردی در ساخت لینک و افزایش ترافیک وب سایت - قسمت اول

قسمت دوم این مقاله :

20 روش کاربردی در افزایش ترافیک سایت - قسمت دوم


بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو






  • sama nik
  • ۰
  • ۰

برنامه هفتگی بهینه سازی وب سایت و افزایش بازدید سایت

اکثر شما با تاثیرات مثبتی که سئو (بهینه سازی وب سایت) می تواند بر روی وب سایتتان و یا بر روی توانایی شما جهت هدایت و فروش محصولات و خدمتتان به صورت آنلاین داشته باشد، آشنا هستید. در حالیکه همه شما با اهمیت آن آشنا هستید و آن را انکار نمی کنید، اما اکثریت بدلیل نداشتن زمان از مزایای آن و سود زیادی که می تواند برای شما داشته باشد چشم پوشی می نمایید.

درحالیکه بالا قرار گرفتن با توجه به تمامی تغییرات جدید در سئو و اجرای یک کمپین بهینه سازی وب سایت قطعا زمان زیادی را از شما نخواهد گرفت. در ادامه به استراتژی ساده ای جهت پیاده سازی درست آن اشاره خواهد شد که به واسطه آن می توانید حضور خود در موتورهای جستجو را بهبود بخشید.

برای مطالعه بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید:

آموزش سئو و افزایش بازدید سایت







  • sama nik