بهینه سازی سایت ، برندسازی آنلاین و بازاریابی اینترنتی

سایتی محتوا ساز در حوزه برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی و بهینه سازی سایت

  • ۰
  • ۰

شش نکته کلیدی در برندسازی آنلاین

اگر کسب و کار خود را به صورت آنلاین پیاده سازی نموده اید، در نتیجه حضور و همچنین وب سایت رسمی شما در فضای اینترنت،برند شما محسوب می شود. برندسازی آنلاین در رابطه با کسب و کارهای خدماتی که محصول قابل لمس و مشاهده توسط کاربران ندارند، بسیار پر رنگ و پراهمیت می شود. علاوه بر این، در کسب و کارهای خدماتی کاربران براساس محتوایی که برای خدمات خود فراهم نمودید و همچنین شهرت و آوازه شما، ترغیب به استفاده از خدماتتان می گردند.

امروزه ۸۰ درصد کاربران، محصولات و یا خدمات مورد نیاز خود را از طریق موتورهای جستجو می یابند، و هدف گوگل اینست که مرتبط ترین وب سایت متناسب با جستجو کاربران را به آنها نشان دهد. تنها داشتن یک وب سایت به این معنی نیست که کاربران به راحتی جستجو کرده و برند و یا کسب و کار شما را پیدا می کنند. برای شروع بایستی بر روی ساخت برند آنلاین خود تمرکز نمایید تا بتوانید شخصیتی منحصر از وب سایت خود را به کاربرانی که برای اولین بار به سراغ وب سایت شما می آیند، ایجاد نمایید و با آنها ارتباط مستمر داشته و آنها را به کاربرانی همیشگی تبدیل نمایید. اگر درصد خروج از سایت شما بالاست، وقت آن رسیده تا نگاهی مجددی بر تصویری که از خود در اینترنت ساخته اید داشته باشید و با توجه به نکات زیر سایت خود را بازسازی نمایید:

برای ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

شش نکته کلیدی در برندسازی آنلاین

منبع : آبزرورسئو 

سئو ، بهینه سازی سایت ، بازاریابی اینترنتی ، برندسازی آنلاین ، آموزش سئو ، افزایش بازدید سایت

  • ۹۴/۰۳/۱۵
  • sama nik

observerseo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی