بهینه سازی سایت ، برندسازی آنلاین و بازاریابی اینترنتی

سایتی محتوا ساز در حوزه برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی و بهینه سازی سایت

  • ۰
  • ۰

اندازه نور اتاق خواب

میزان نوری که برای اتاق خواب در ساعات مختلف شبانه روز در نظر گرفته میشود باید یکسان باشد اتاق خواب شما مهمترین مکان شما به حساب می آید و باید آن را به محیطی آرامبخش تبدیل کنید.

منابع نوری که برای اتاق خواب انتخاب میکنید بسیار مهم هستند حال اینکه اتاق خواب شما در هر ابعاد و دکوراسیونی که دارد باید نور آن متناسب شرایط اتاق باشد. در این مقاله به بررسی موارد لازم برای تامین نور مناسب در جهت بهبود دکوراسیون اتاق خواب می پزدازیم.

سعی در آن داشته باشید که محدود به نور مرکزی سقف و یا چراغ های کوچک کنار تخت نباشید. سراغ منابع نورخاص در موقعیت های مختلف و غیر معمول بروید. چراغ های زمینی با امکان تابش نور در جهت های مختلف میتواند گزینه جالبی باشد.

حتی می توانید راستای تابش نور را در این نوع چراغ ها به گونه ای طراحی کنید که ویژگی های معماری اتاق بیشتر در معرض دید قرار بگیرند، یا آثار هنری که در نقاط مختلف اتاق قرار داده اید بهتر دیده شوند. طراحی این چراغ ها میتواند به گونه ای باشد که میز مطالعه را روشن کند تا در مواقعی که  نیاز به مطالعه داشتید بتوانید از نور کافی استفاده کنید. نور های ملایم را انتخاب کنید زیرا نورهایی با درخشندگی زیاد باعث آسیب به چشم های شما در شب هنگام میشود و خواب ناآرام را برای شما بهمراه دارد.

اهیمت سادگی در طراحی

بازرگانی سینا نماینده رسمی تشک های ایرانی و خارجی همچون تشک رویا ، تشک خوشخواب و.....

 

  • ۰۰/۰۷/۱۱
  • sama nik

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی