بهینه سازی سایت ، برندسازی آنلاین و بازاریابی اینترنتی

سایتی محتوا ساز در حوزه برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی و بهینه سازی سایت

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بی گمان بهترین راه یادگیری موسیقی، ارتباط مستقیم با استاد بصورت حضوری و مستمر می باشد.این روش از گذشته تا به امروز بی شک موثرترین روش آموزش موسیقی بوده است.اما در دنیای امروز با توجه به شرایط زندگی افراد و نیز برداشته شدن فواصل فیزیکی بواسطه حضور قدرتمند اینترنت، روش های جدیدی برای آموزش به طور عام بوجود آمده است.در گذشته هنرجوی مشتاق برای یادگیری یک قطعه موسیقی خاص و یا یک گوشه یا مقام و یا حتی یک ریتم جدید می بایست مسافتی را حتی درحد فواصل بین شهر یا کشور طی می کرد تا به مقصود خود برسد.اما امروزه با کمک تکنولوژی و صد البته دانش و هنر موسیقی می توان مرزها را براحتی از میان برداشت و آرزوی یادگیری موسیقی را برای تمام افراد و در هر کجای دنیا برآورده کرد. برنامه درسی آموزش آنلاین سازهای ایرانی مشق عشق برای هنرجویانی که امکان حضور در کلاس حضوری را ندارند طراحی شده است.

آموزش موسیقی

  • sama nik
  • ۰
  • ۰

ساز تمبک یکی از سازهای قدیمی ایرانی می باشد که در طبقه بندی سازها، جز سازهای کوبه ای قرار می گیرد.ساختار دف متشکل از پوست،چوب و زنجیر است.کلاف اصلی دف بدنه ای استوانه ای شکل از جنس چوب است که در یک طرف آن،پوست حیوانات و یا پلاستیک کشیده شده است.البته بهترین نوع دف،دف اصیل است که با پوست حیوانات ساخته می شود.

تُمبَک )تنبک، دمبک، دنبک یا ضَرب) یکی از سازهای کوبه‌ای پوستی است و از نظر سازشناسی جزء طبل‌های جام‌شکل محسوب می‌شود که از این خانواده می‌توان به سازهای مشابه مانند داربوکا در کشورهای عربی و ترکیه و همچنین زیربغلی در افغانستان اشاره کرد. تنبک از نظر نوازندگی (انگشت گذاری)، رنگ های صوتی و ساختمان فیزیکی اش (در عین ظاهری ساده)، یکی از پیشرفته ترین و پیچیده ترین سازهای کوبه ای پوستی دنیا محسوب می شود،

آموزش تمبک

آموزش موسیقی

  • sama nik