بهینه سازی سایت ، برندسازی آنلاین و بازاریابی اینترنتی

سایتی محتوا ساز در حوزه برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی و بهینه سازی سایت

  • ۰
  • ۰

استفاده از نوشیدنی های کافئین دار

وقتی صحبت از کافئین می‌شود، گزینه های متعددی پیش روی ماست؛ چای، قهوه، شکلات داغ و غیره. کافئین برای هوشیار کردن بدن بسیار مفید است زیرا که مانع از عملکرد آدنوزین در بدن می‌شود. آدنوزین ماده‌ ای شیمیایی است که در بدن احساس خواب‌ آلودگی ایجاد می‌کند. هر چند کافئین در درصد کمی از افراد اثرگذاری لازم را ندارد، اما به طور کلی در هوشیار نگه داشتن بدن و جنگ با خواب‌ آلودگی ۵ تا ۶ ساعت مفید عمل می‌کند.

صدای ساعت زنگ‌دار

وجود یه ساعت زنگدار در اتاق خواب به شما کمک میکند که حتی اگر خواب شما خیلی سنگین باشد و در اعماق یک رؤیا یا خدای نکرده، کابوس فرو رفته باشید به سرعت به دنیای هوشیاری و بیداری برگردید. اگر به دنبال بیدار شدن در صبح زود و استفاده از حال و هوای صبحگاهی هستید ولی به شکل طبیعی این کار برای شما میسر نیست، به شما پیشنهاد میکنیم حتما یکی از مدل های زیبای این ساعت ها را در اتاق خود داشته باشید و از آن کمک بگیرید تا بتوانید با استشمام هوای صبح سرحال و شاد شوید.

قرار دادن رختخواب در معرض نور باعث سرحال بودن اول صبح

محل خواب خود را طوری تنظیم کنید که صبح‌ها در معرض تابش نور قرار بگیرید. تابش نور به هوشیاری و زودتر بیدار شدن شما کمک می‌کند. بدن ما از الگوی شبانه‌ روزی مشخصی پیروی می‌کند و نور قوی‌ ترین عاملی است، که بر این الگو و ساعت بیولوژیکی بدن تأثیر می‌گذارد. البته قرار گرفتن در معرض نور غیرمستقیم برای بدن بهتر است و باعث سرحال بودن ما در صبح می شود.

داشتن برنامه مشخص برای خوابیدن در ساعات معین

بدن ما اسیر عادت هاست. در نتیجه بهتر است از عادت های مناسب تری پیروی کنیم با مشخص کردن برنامه‌ی خواب می‌توان به پویایی بدن کمک کرد. با داشتن ساعات خواب و بیداری مشخص، ضمن اینکه سرحال‌ تر می‌شویم در طول روز نیز نشاط بیشتری پیدا می‌کنیم. البته فراموش نشود که این روند را نباید آخر هفته‌ ها یا ایام تعطیل بر هم بزنیم و در تمام روز های هفته باید به آن وفادار باشیم. برای این کار باید روی مهارت برنامه ریزی‌ تان کار کنید.

نکاتی برای سرحال بودن اول صبح

 

بازرگانی سینا نماینده رسمی تشک های ایرانی و خارجی همچون تشک رویا ،تشک خوشخواب و....

  • ۰۰/۰۵/۲۵
  • sama nik

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی