بهینه سازی سایت ، برندسازی آنلاین و بازاریابی اینترنتی

سایتی محتوا ساز در حوزه برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی و بهینه سازی سایت

  • ۰
  • ۰

 

تاثیر خواب خوب و سالم بر سلامت و زیبایی پوست

امروزه با گسترش ویروس کرونا ساعات خواب اکثرمان دچار اختلال شده است. این اختلال در ساعات خواب، بسیاری از جوانب زندگی ما را تحت‌الشعاع خودش قرار داده است. برای مثال سیستم ایمنی بدن و بسیاری از موارد دیگر ارتباط مستقیمی با خوابمان دارند. حتی متخصصان طب سنتی و طب مدرن هم روی خواب تاکید بسیاری دارند. مطالعات فراوانی ثابت کرده است که خواب خوب و سالم می‌تواند حتی روی زیبایی پوست و مو هم تاثیر بسزایی داشته باشد. اما به نظر شما این موضوع چقدر می‌تواند تاثیرگذار باشد؟ آیا خواب خوب و زیبایی ارتباط مستقیمی با هم دارند؟ برای اطلاعات بیشتر تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

وقتی که می‌خوابیم، بدن ما شروع می‌کند به ترمیم بافت‌هایی که نیاز به دوباره سازی دارند. بسیاری از ارگان‌های بدن ما هم‌زمان شروع به فعالیت می‌کنند. در واقع زمان استراحت ما بهترین موقع برای بدنمان است تا بتواند اوضاع را بر وقف مرادمان کند. بدین معنا که شرایط فیزیکی‎مان را بهبود بخشیده و مشکلات زیادی را حل کند. شاید دقت کرده باشید که برخی مشکلات نظیر سردرد و… با خوابیدن به راحتی حل می‌شود.

حتی خیلی از کسانی که در یک برهه زمانی مشکلات روحی دارند، با یک خواب ساده تا حدی درد و غمشان را فراموش می‌کند. این موضوع دقیقا در مورد پوستمان هم صادق است. وقتی که در حال خواب هستیم، بدنمان شروع می‎کند به دوباره‎سازی و احیای پوست. به همین دلیل متخصصین پوست و مو و زیبایی تاکید بسیار زیادی روی 2 چیز دارند: 1. دوری از استرس، 2. خواب کافی و مناسب. پس هرگز خواب کافی را دست کم نگیرید و سعی کنید کم‎خوابی‌تان را جبران کنید.

 

تاثیر خواب خوب بر سلامت پوست و زیبایی

 

بازرگانی سینا نمایندگی رسمی تشک های ایرانی و خارجی همچون تشک رویا . تشک خوشخواب و....

  • ۰۰/۰۶/۲۸
  • sama nik

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی