بهینه سازی سایت ، برندسازی آنلاین و بازاریابی اینترنتی

سایتی محتوا ساز در حوزه برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی و بهینه سازی سایت

۴ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اندازه نور اتاق خواب

میزان نوری که برای اتاق خواب در ساعات مختلف شبانه روز در نظر گرفته میشود باید یکسان باشد اتاق خواب شما مهمترین مکان شما به حساب می آید و باید آن را به محیطی آرامبخش تبدیل کنید.

منابع نوری که برای اتاق خواب انتخاب میکنید بسیار مهم هستند حال اینکه اتاق خواب شما در هر ابعاد و دکوراسیونی که دارد باید نور آن متناسب شرایط اتاق باشد. در این مقاله به بررسی موارد لازم برای تامین نور مناسب در جهت بهبود دکوراسیون اتاق خواب می پزدازیم.

سعی در آن داشته باشید که محدود به نور مرکزی سقف و یا چراغ های کوچک کنار تخت نباشید. سراغ منابع نورخاص در موقعیت های مختلف و غیر معمول بروید. چراغ های زمینی با امکان تابش نور در جهت های مختلف میتواند گزینه جالبی باشد.

حتی می توانید راستای تابش نور را در این نوع چراغ ها به گونه ای طراحی کنید که ویژگی های معماری اتاق بیشتر در معرض دید قرار بگیرند، یا آثار هنری که در نقاط مختلف اتاق قرار داده اید بهتر دیده شوند. طراحی این چراغ ها میتواند به گونه ای باشد که میز مطالعه را روشن کند تا در مواقعی که  نیاز به مطالعه داشتید بتوانید از نور کافی استفاده کنید. نور های ملایم را انتخاب کنید زیرا نورهایی با درخشندگی زیاد باعث آسیب به چشم های شما در شب هنگام میشود و خواب ناآرام را برای شما بهمراه دارد.

اهیمت سادگی در طراحی

بازرگانی سینا نماینده رسمی تشک های ایرانی و خارجی همچون تشک رویا ، تشک خوشخواب و.....

 

  • sama nik
  • ۰
  • ۰

برای جلوگیری از خوابالودگی در زمان مطالعه باید زمان مناسب مطالعه‌تان را پیدا کنید

حتما شما هم شنیده‌اید که پنج انگشت دست با هم یکی نیستند! این بدان معناست که تمام انسان‌ها از جهات مختلفی با یکدیگر تفاوت دارند. حالا این به چه معناست؟ بدان معنا که ممکن است فردی صبح زود بتواند به خوبی درس بخواند و شخصی دیگر نصفه شب! حالا اگر بخواهید برعکس این موضوع عمل کنید، بدون شک نتیجه عکس خواهید گرفت. برای مثال تصور کنید شما فرد سحرخیزی هستید و فقط صبح زود می‌توانید با تمرکز بیشتر مطالعه کنید. حالا اگر به هر دلیلی اهمال‌کاری کرده و خواندن درستان را برای شب امتحان موکول کنید بدون شک از شدت خواب‌آلودگی‌ قادر به مطالعه نخواهید بود و نتیجه خوبی نخواهید گرفت.

حالا اگر جزءِ گروه دوم، یعنی افراد شب زنده‌دار باشید، بدون شک درس خواندن در صبح زود برایتان گزینه‌ی مناسبی نخواهد بود. به خاطر اینکه صبح زود به شدت احساس خواب‌آلودگی ‌کرده و قادر نخواهید بود روی کتاب و مطالبی که می‌خوانید به خوبی تمرکز کنید. پس در نتیجه باید حتما زمان مناسب مطالعه‌تان را پیدا کرده و دقیقا در همان بازه‌ی زمانی مشغول درس و یا کتاب خواندن شوید. در غیر این صورت، به خاطر اینکه تایم مناسبی را برای کتاب و یا درس خواندنتان انتخاب نکرده‌اید به شدت احساس خواب‌آلودگی‌ خواهید کرد و همیشه برایتان جوای سوال خواهد بود که چرا حال و حوصله درس و یا کتاب خواندن ندارید! در صورتی که پاسخ بسیار راحت و آسان و دم دستتان است.

 

علت خوابالودگی در زمان مطالعه چیست؟

 

بازرگانی سینا نماینده رسمی تشک های ایرانی و خارجی همچون تشک رویا . تشک خوشخواب و....

 

 

  • sama nik
  • ۰
  • ۰

روش شستشوی صحیح روتختی ابریشمی و پنبه ای

برای اکثر افراد پس از شنیدن نام پارچه ابریشم، ظرافت و لطافت ویژه آن در ذهن تداعی می‌شود اما نکته جالبی در مورد این نوع پارچه وجود دارد. جنس ابریشم در مقابل شستشو مقاومت متوسطی دارد و ممکن است آسیب ببیند. این پارچه یک پارچه حساس به شمار می‌آید.

به دلیل استفاده گسترده از این نوع پارچه در انواع لباس، روتختی و…. شرکت‌های تولیدکننده ماشین لباسشویی، برنامه شستشوی خاصی ویژه این نوع پارچه در لباسشویی‌ها طراحی می‌کنند. این برنامه در برخی از لباسشویی‌ها با نام silk یا Delicates شناخته می‌شود. در این برنامه سرعت شستشو و گردش به دلیل حساسیت نوع پارچه به صورت اتوماتیک کمتر از بقیه برنامه‌ها تنظیم می‌شود.

در شستشوی صحیح روتختی ابریشمی معمولا محدوده 30 درجه سانتیگراد و به طور کلی آب سرد به عنوان استاندارد برای شستشو در نظر گرفته می‌شود. درصورتی که ماشین لباسشویی شما این برنامه مخصوص را ندارد، می‌توانید با استفاده از تنظیم دستی ماشین لباسشویی دما را روی 30 درجه تنظیم کنید.

ماده شستشویی که برای روتختی ابریشمی باید استفاده شود، مایع لباسشویی است. در صورت نبود برنامه مخصوص، بهتر است قسمت خشک کن را برای این نوع پارچه از برنامه لباسشویی به صورت دستی حذف کنید. قسمت  Spineیا  Dry بهتر است غیرفعال شود. در برخی لباسشویی‌ها این امر با فعالسازی گزینه No Spine ممکن می‌شود.

استفاده از برنامه Cold wash نیز یکی از بهترین راه‌ها برای شستشوی روتختی‌های ابریشمی، ساتن، پنبه‌ای و به طور کلی تمامی مواد و الیاف حساس است. همچنین می‌توانید برای افزایش محافظت از روتختی‌های پنبه ای، در دور آبکشی از نرم کننده لباس استفاده کنید. این کار می‌تواند باعث جلوگیری از چروک شدن گسترده روتختی پنبه‌ای شود. این نوع به دلیل ساختار تغییرپذیر الیاف خود، گرایش زیادی به چروک شدن دارد.

 

شستشوی درست انواع روتختی

بازرگانی سینا نماینده رسمی تشک های ایرانی و خارجی همچون تشک رویا . تشک خوشخواب و ...

  • sama nik
  • ۰
  • ۰

معرفی بهترین پارچه ملحفه ای ایرانی

یکی از منسوجات خانگی ما ایرانی‌ها پارچه ملحفه یا همان ملافه  است که کاربرد بیشماری میان اکثرمان دارد. شاید تنها موردی که از ملافه در خاطر همه مانده همان پارچه سفید رنگ است. اما در واقع پارچه ملحفه تنوع بسیار زیادی دارد که ما قصد داریم در این مقاله به بهترین نوع ایرانی آن‌ها اشاره کنیم. چرا که امروز تولیدات داخلی هم توانسته‌اند وارد بازار رقابت شده و طرفداران بسیار زیادی را برای خودشان جذب کنند. پارچه‌های ملحفه ایرانی هم کیفیت بسیار خوبی دارند و هم قیمت نسبتا معقولانه‌ای نسبت به اجناس خارجی دارند. چرا که با ارز خارجی خریداری نشده و داخل کشور خودمان تولید می‌شوند. پس می‌توانند بهترین گزینه برای افراد خوش سلیقه باشند.

پارچه ملحفه ای طرح سه بعدی

اگر به دنبال یک پارچه ملحفه‌ای خاص برای روتختی‌تان می‌گردید ما پارچه‌های ملحفه‌ای سه بعدی را به شما معرفی می‌کنیم. این نوع پارچه‌های ملحفه‌ای ایرانی هیچ محدودیت سنتی ندارند و تمامی سنین می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. چرا که در طرح‌های بسیار مختلف و متنوعی در بازار وجود دارند. برای مثال هم نوجوانان و جوانانی که عاشق طرح‌های سه بعدی هستند می‌توانند از این نوع پارچه‌های ملحفه‌ای خاص استفاده کنند و هم زوج‌های جوانی که تمایل دارند اتاق خوابشان یک طرح بسیار جذاب و خاصی داشته باشد. بسته به نوع سلیقه‌تان شما می‌توانید طرح‌های بسیار متنوع و خیره کننده سه بعدی برای پارچه ملحفه‌تان انتخاب کنید.

 

معرفی انواع بهترین پارچه ملحفه ای ایرانی و سنتی

بازرگانی سینا نماینده رسمی تشک های ایرانی و خارجی همچون تشک رویا . تشک خوشخواب و....

  • sama nik