بهینه سازی سایت ، برندسازی آنلاین و بازاریابی اینترنتی

سایتی محتوا ساز در حوزه برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی و بهینه سازی سایت

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

Niche Marketing ( بازاریابی جاویژه یا بازاریابی گوشه ای ) یعنی متمرکز کردن فعالیت های بازاریابی روی بخشی کوچک، مشخص و به خوبی تعریف شده از بازار.
البته در واقعیت چیزی به عنوان «نیچ» در بازار وجود ندارد. در بازاریابی جاویژه تمرکز بر تشخیص نیازها و خواسته هایی است که تا بحال توسط دیگر شرکت ها به خوبی و یا اصلا برآورده نشده . به طور کلی در نیچ مارکتینگ، سعی می کنیم به شرکتی بزرگ در بازاری کوچک تبدیل شویم.
همچنین نیچ مارکتینگ را می توان طرح بازاریابی هدفمندی دانست که روی بخش خاصی از بازار متمرکز می شود، این بخش از بازار پتانسیل بالایی در استفاده از محصول یا خدمات ما دارد.
بازاریابی جاویژه، استراتژی بازاریابی است که به ندرت مورد استفاده قرار می گیرد و تصور غلط عمومی وجود دارد که شرکت هایی که از این استراتژی بازاریابی استفاده می کنند، سهم کوچکتری نسبت به بقیه از بازار دارند. کسب و کارهای کوچک را نمی توان به خودی خود جاویژه نامید، چرا که آن ها صرفا سهم کوچکی از بازار بزرگی را دارا هستند.

ادامه مقاله را در لینک زیر دنبال نمایید .

نیچ مارکتینگ چیست؟

طراحی سایت 
سئو 
بازاریابی اینترنتی

  • sama nik
  • ۰
  • ۰

گوگل علاقه بسیار زیادی به ساب دامین ها دارد و استفاده از آن را روش مناسبی برای شکل دهی ساختار یک وبسایت می داند. گرچه امروزه افراد زیادی ما را از به کار بردن زیر دامنه (Subdomain) منع می کنند و ساب دامین ها را از رده خارج می دانند و در پی آن ایجاد فولدر را پیشنهاد می نمایند. اما این نمی تواند یک قاعده ی کلی باشد چرا که استفاده از ساب دامین مزایای زیادی را نیز دارا می باشد.

مزایای استفاده از ساب دامین

شما به عنوان یک طراح سایت ممکن است به جهت گسترش فعالیت های خود از فولدر ها استفاده نمایید تا محیط وب سایت خود را گسترش دهید. اما همان طور که گفتیم استفاده از ساب دامین ها نیز مزایای زیادی دارد که به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

ادامه مقاله را در لینک زیر دنبال نمایید.

ساب دامین و تاثیر آن روی سئو سایت

  • sama nik