بهینه سازی سایت ، برندسازی آنلاین و بازاریابی اینترنتی

سایتی محتوا ساز در حوزه برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی و بهینه سازی سایت

  • ۰
  • ۰

اهمیت حضور آنلاین برند در قرن ۲۱ ام

بدیهی است که امروزه و در عصر حاضر، حضور آنلاین با آگاهی از برند(Brand Awareness) برابری می­ کند. در واقع بیشتر کارشناسان بازاریابی بر این باورند که نحوه ارائه آنلاین شما از برندتان، همان برخورد اول شما با یک مشتری به سبک قرن بیست و یکم است.

برند آنلاین شما، فکری است که مردم هنگام در دسترس نبودنتان درباره شما می­ کنند. درحقیقت برندسازی آنلاین نیز، به­ اندازه هر یک از اشکال متعارف و مرسوم برندینگ مهم بوده و روز به روز هم بر اهمیت آن افزوده می­ شود. اکنون دیگر مشتریان به­ لحاظ تکنولوژیک و تخصصی، آگاه و هوشیار هستند و عموماً به حضور آنلاین یک شرکت به­ عنوان سنگ محکی برای اعتبار آن در بازار استناد می­ کنند.

اگر می­ خواهید برندتان، در عصر رقابتی که در آن زندگی می­ کنیم، موفقیت آنلاین داشته باشد باید تا حدود زیادی قابل تشخیص، مرتبط و معتبر باشد تا به­ وسیله آن خود را از عرصه رقابت دور نگه دارد. در دسترس بودنِ بیشتر برندتان، اعتبار آن را بالا برده و درنتیجه مشتریان بیشتر به حفظ و نگهداری محصولات و خدمات شما تمایل نشان می­ دهند.

حضور برند بصورت آنلاین، با جلب توجه هرچه بیشتر مخاطبین هدف در ارتباط است. امروزه مشتریان دوست دارند پیش از آن­که تصمیم بگیرند محصول و یا خدماتی را خریداری کنند، با صاحبان آنها مستقیماً ارتباط برقرار کرده و از توضیحات و اطلاعات آنها آگاه گردند. با درنظر داشتن چنین شرایطی، هفت بینش عمده و مهم را در ارتباط با چگونگی بهینه­ سازی سایت  مؤثر حضور برند آنلاین­بررسی خواهیم کرد.

برای مطالعه ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

۷ گام مهم در بهینه سازی سایت جهت برندسازی آنلاین




  • ۹۴/۰۳/۱۷
  • sama nik

observerseo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی