بهینه سازی سایت ، برندسازی آنلاین و بازاریابی اینترنتی

سایتی محتوا ساز در حوزه برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی و بهینه سازی سایت

  • ۰
  • ۰

عمر تشک های طبی چند سال است؟

این روزها دیگر کمتر کسی برای یک استراحت چند ساعته از تشک های سنتی استفاده میکند. تشک هایی سفت و سخت که اکثرا از جنس پنبه بوده ولی کمتر به بدن آسیب وارد می کنند.

 

به گفته کارشناسان، با ورود تشک های صنعتی به بازار مشکل کمردرد و دردهایی در ناحیه ستون فقرات نیز افزایش یافت؛ اما این مشکلات قابل حل هستند. در هر حال تشک های طبی با قیمت

بالا سال ها است جایگزین نمونه های سنتی شده اند. اما راه حلی نیز برای خرید تشک طبی  با قیمت مناسب و یا خرید اقساطی، به شما عزیزان ارائه شده است.

تشک های صنعتی گران قیمتی هر روز با بروز تغییراتی در نرخ دلار و… نرخ آنها نیز تغییر میکند. با این حال ارج و قرب بیشتری می یابند.سوالی که ذهن صاحبان این تشک ها را به خود مشغول کرده بود این بود که چگونه می توان عمر این تشک ها افزایش دهند و از فرسودگی آنها جلوگیری کنند. این دقیقا همان سوالی است که برای اکثرافراد وجود دارد.

تصور اشتباهی که وجود دارد این است که هر یکی دو سال یکبار باید تشک تخت خود را عوض کرد وافردای این تصور را دارند که این کالا عمری طولانی دارد و از آن تا زمان مرگ تشک استفاده میکنند.

در صورتی که هر دو این باورها اشتباه است. در حقیقت عمر یک تشک طبی بستگی به جنس پارچه ونوع متغییر های استفاده شده در آن دارد.

تشک های که مورد استفاده کودکان و سالمندان است به دلیل نوع کاربری خاص، در حدود ۲ تا ۵ سال کاربری دارند که البته این مدت زمان بستگی به نوع استفاده و جنس دارد. تشک های فنری عمری حدود ۴ تا ۶ سال داشته و نمونه های طبی هم عمر مفیدی حدود ۸ سال دارند.

با توجه به گفته های کارشناسان ، تشک رویا را در صورت استفاده درست و نگهداری اصولی، می توان از آن تا ده سال استفاده بیهنه کرد.

 

درباره عمر تشک طبی

بازرگانی سینا نماینده رسمی تشک های ایرانی و خارجی همچون تشک رویا ، تشک خوشخواب و....

  • ۰۰/۰۵/۰۹
  • sama nik

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی