بهینه سازی سایت ، برندسازی آنلاین و بازاریابی اینترنتی

سایتی محتوا ساز در حوزه برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی و بهینه سازی سایت

  • ۰
  • ۰

تحقیقات بازار

 

انواع تحقیقات بازار چیست؟

انواع تحقیقات بازار ، می‌تواند موجب شود که نتوانید بهترین روش برای تحقیقات خود را بیاید.  اما اصلا این تحقیقات به چه معناست و به چه منظوری شکل می‌گیرد؟ فرایند جمع‌آوری، تجزیه و تحلیل و تفسیر اطلاعات در مورد مشتریان گذشته، حال و بالقوه بازار یک محصول یا یک خدمت، تحقیقات بازار نام دارد که برای بازدهی هرچه بیش‌تر به کسب‌و‌کار شما کمک می‌کند.

شاید فهمیدن این که مشتری‌ها چرا برای خرید به سراغ شما آمده‌اند، ساده به‌نظر برسد، اما واقعاً چه‌طور می‌فهمیم آنان تحقیقات خود را از کجا انجام می‌دهند و چه تأثیری در تصمیم‌گیری‌هایشان دارد؟ این‌جاست که اهمیت تحقیقات در بازار مشخص می‌شود. این تحقیق شامل خصوصیات خریداران، عادات خرج کردن آنان، مکان و نیازهای بازار هدف تجارت، صنعت شما و به طور کلی رقبای خاصی که با آن‌ها روبه‌رو هستید، می‌شود.

اطلاعات دقیق و کامل پایه و اساس همه‌ی کسب‌و‌کارهای موفق است، چرا که این امکان را به صاحبان مشاغل می‌دهد تا قبل از هزینه زیاد برای سرمایه‌گذاری، امکان‌سنجی یک تجارت را تعیین کنند. تحقیقات بازار به شما می‌گوید که مخاطبان و مشتریان شما از محصولات و خدماتی مانند کسب‌و‌کار شما چه چیزی می خواهند، به چه چیزهایی نیاز دارند و چه چیزی در تصمیم گیری‌های آنان برای خرید اثر می گذارد. ما در ادامه این مقاله از پرمون طرح بیشتر به این موضوع می‌پردازیم.

شرکت تبلیغاتی پرمون‌طرح از طریق مجموعه تحقیقات بازار خانه ایده آزود ، تاکنون در پروژه‌های بسیاری برای بانک شهر، همراه اول و … همکاری داشته است.

تحقیقات بازار

شرکت تبلیغاتی پرمون طرح ارائه دهنده خدماتی چون تیزرتبلیغاتی ، دیجیتال مارکتینگ و....

  • ۰۰/۰۵/۱۸
  • sama nik

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی