بهینه سازی سایت ، برندسازی آنلاین و بازاریابی اینترنتی

سایتی محتوا ساز در حوزه برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی و بهینه سازی سایت

  • ۰
  • ۰

هرآنچه که باید درباره گیمیفیکیشن بدانید:

گیمیفیکشن یا همان بازی‌سازی مفهومی است که در دنیای برندینگ ، تبلیغات و بازاریابی در ایران کم و بیش شنیده می‌شود و بسیاری از شرکت‌ها و کسب و کارها به دنبال پیاده کردن این ایده هستند.

می‌توان آن را به طور خلاصه در یک عبارت کوتاه توضیح داد: استفاده از خصوصیت‌ها و تفکرات و قوانین بازی‌گونه، در زمینه‌هایی همچون فعالیت‌های تجاری، آموزش، آموزش‌های اجتماعی و… که ماهیت بازی ندارند.

همین تاثیر مثبت و انرژی‌بخش بازی‌ و همراه کردن ما با قوانین‌ و چالش‌های جذابش، باعث شد که مخاطب بازی‌ها فقط کسانی نباشند که به شدت اهل بازی و سرگرمی هستند. هدف از این کار، افزایش تقاضای مشتریان، بهبود عملکرد کاری کارکنان یا پیشرفت در آموزش است.

یک بازی‌سازی موفق به احساسات مخاطب خود کار دارد و هرچه بیشتر بتواند با مشتری خود ارتباط هیجانی برقرار کند، تاثیر بیشتری بر او می‌گذارد.

دنیای امروز مملو از کسب و کارهایی است که می‌خواهند کالا و خدمات خود را به بهترین نحو به مشتری‌هایشان معرفی کنند و از این راه کسب درآمد داشته باشند. اما دیگر تبلیغات سنتی، ارتباط خشک، مستقیم و یک طرفه نمی‌‌تواند تاثیر مفیدی بر مخاطبان بگذارد، پس بهترین راه استفاده از جدیدترین ابزارهای بازاریابی مثل گیمیفیکیشن و … است.

برای مثال وقتی افراد با ایده و ابتکار بازی‌سازی یک شرکت درگیر می‌شوند، درواقع آن کسب و کار بهترین روش تعامل با مشاغل، محصولات و خدماتش را انتخاب کرده است.

درواقع برای رسیدن به یک نمونه موفق، روش‌هایی تکراری از جمله قرعه‌کشی‌ها، سیستم‌های امتیازدهی، گردونه‌های شانس، مرحله‌بندی خدمات و…. وجود دارند اما خلاقیت رمز اصلی برای موفقیت در جذب مخاطب و در میان رقبا است.

 

گیمیفیکیشن در تبلیغات؛ زمین بازی برای جذب مشتری

 

آژانس تبلیغاتی پرمون طرح ارائه دهنده خدماتی چون تیزر تبلیغاتی ، دیجیتال مارکتینگ و....

 

 

  • ۰۰/۰۵/۱۶
  • sama nik

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی