بهینه سازی سایت ، برندسازی آنلاین و بازاریابی اینترنتی

سایتی محتوا ساز در حوزه برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی و بهینه سازی سایت

  • ۰
  • ۰

فرهنگ سازمانی، به یک عبارت آشنا برای تمام مدیران و کارمندان تبدیل شده است. چنان‌چه از افراد بپرسید چگونه می‌توان یک فرهنگ خوب سازمانی ایجاد کرد، بسیاری از آنان بلافاصله این پیشنهادات را ارائه می‌کنند:

  • ارایه مزایای سخاوتمندانه به کارکنان مانند استارباکس یا اجازه پوشش راحت‌تر مانند شرکت هواپیمایی ساوث‌وست‌ایرلاینز.
  • افراد بسیار کمی هم به این پیشنهادات اشاره خواهند کرد: تشویق کارمندان به مخالفت کردن با مدیران مانند آمازون یا اخراج کارمندان با کارآیی پایین، مانند کاری که جک ولش در جنرال‌الکتریک انجام داد.

برای پرداختن بهتر به شکاف‌ها و هماهنگی و ادغام برند و فرهنگ سازمانی، در ابتدا باید اهداف، آرزوها و جاه‌طلبی‌های برند خود را شناسایی کنید. آیا می‌خواهید برند شما به عنوان یک برند قابل اطمینان، با بهترین عملکرد شناخته شود؟ یا قصد شما به چالش کشیدن روش انجام کارها و معرفی برند خود، به‌عنوان برهم‌زننده وضع موجود و یک پیشرو است؟ شاید هم خلق مفاهیم مثبت محیطی و اجتماعی؟

در صورتی که قصد برگزاری پروژه برندینگ برای کسب و کار خود را دارید می‌توانید از مشاوره رایگان همکاران ما با شماره 88623092 بهره‌مند شوید و یا به خدمات سایت شرکت تبلیغاتی پرمون طرح مراجعه کنید.

قبل از هر چیز باید به تعریف فرهنگ سازمانی بپردازیم.

 

فرهنگ سازمانی و اهمیت انطباق آن با برند

شرکت تبلیغاتی پرمون طرح ارائه دهنده خدماتی چون تیزر تبلیغاتی ، دیجیتال مارکتینگ و....

  • ۰۰/۰۵/۰۹
  • sama nik

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی