فرهنگ سازمانی، به یک عبارت آشنا برای تمام مدیران و کارمندان تبدیل شده است. چنانچه از افراد بپرسید چگونه میتوان یک فرهنگ خوب سازمانی ایجاد کرد، بسیاری از آنان بلافاصله این پیشنهادات را ارائه میکنند:
- ارایه مزایای سخاوتمندانه به کارکنان مانند استارباکس یا اجازه پوشش راحتتر مانند شرکت هواپیمایی ساوثوستایرلاینز.
- افراد بسیار کمی هم به این پیشنهادات اشاره خواهند کرد: تشویق کارمندان به مخالفت کردن با مدیران مانند آمازون یا اخراج کارمندان با کارآیی پایین، مانند کاری که جک ولش در جنرالالکتریک انجام داد.
برای پرداختن بهتر به شکافها و هماهنگی و ادغام برند و فرهنگ سازمانی، در ابتدا باید اهداف، آرزوها و جاهطلبیهای برند خود را شناسایی کنید. آیا میخواهید برند شما به عنوان یک برند قابل اطمینان، با بهترین عملکرد شناخته شود؟ یا قصد شما به چالش کشیدن روش انجام کارها و معرفی برند خود، بهعنوان برهمزننده وضع موجود و یک پیشرو است؟ شاید هم خلق مفاهیم مثبت محیطی و اجتماعی؟
در صورتی که قصد برگزاری پروژه برندینگ برای کسب و کار خود را دارید میتوانید از مشاوره رایگان همکاران ما با شماره 88623092 بهرهمند شوید و یا به خدمات سایت شرکت تبلیغاتی پرمون طرح مراجعه کنید.
قبل از هر چیز باید به تعریف فرهنگ سازمانی بپردازیم.
فرهنگ سازمانی و اهمیت انطباق آن با برند
شرکت تبلیغاتی پرمون طرح ارائه دهنده خدماتی چون تیزر تبلیغاتی ، دیجیتال مارکتینگ و....
- ۰۰/۰۵/۰۹