بهینه سازی سایت ، برندسازی آنلاین و بازاریابی اینترنتی

سایتی محتوا ساز در حوزه برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی و بهینه سازی سایت

  • ۰
  • ۰

نکات طلائی مراقبت از تشک طبی تخت خواب

چرخاندن مرتب تشک

توصیه می شود تا مرتب تشک چرخانده شود. زمانی که یک تشک جدید تهیه میکنید در 4 ماه اول هر دو هفته یک بار بچرخانیدش و بعد از آن هر سه ماه یکبار. تشک های فنر دار را فراموش نکنید! آنها را باید هر شش ماه چرخاند. اگر مطمئن نیستید، اطلاعات گارانتی اش را بررسی کنید و یا از فروشگاهی که آن را خریداری کرده اید، از فروشنگان آن مشاوره بگیرید.

نشستن در گوشه های تخت

گاهی امکان دارد یک صندلی مورد علاقه کنار میزتان داشته باشید, یک جای مورد علاقه روی مبل و حتی یک طرف تخت. اما نشستن بر روی لبه تخت برای انجام کار های روزمره هر بار می تواند به خراب شده زودتر و کوتاه کردن عمر تشک کمک کند.

پریدن مدام روی تشک

سرگرمی هایی مانند پریدن روی تشک شاید شادی آور باشد، اما هر چه سن شما بیشتر می شود، بهتر است در جای دیگری این کار را بکنید.این کار نه تنها خطرناک است, بلکه می تواند به پیچ ها و فیبرهای و حتی فنر های محکم تشک شما نیز آسیب برساند.

پوشاندن سطح تشک

یک محافظ تشک استاندارد می تواند به نگهداری از تشک شما کمک کند و هم از آن در برابر کثیفی و لکه ها محافظت می کند – اگر ابتدا آن را با روکش ضد آب و قابل شستشو بپوشانید. برخی از تشک ها خودشان پوشش و ملافه ی اضافی برای جلوگیری از آلرژی دارند.

تمیز و دور از رطوبت نگهداشتن تشک

جارو برقی کشیدن فقط مخصوص فرش و کف زمین نیست بلکه باید روی تشک و گوشه های آن نیز این کار به صورت منظم انجام شود. این امر باعث میشود که گرد و خاک هایی که به مرور زمان روی تشک جمع شده و گاهی باعث ایجاد آلرژِ نیز میشود، از بین برود وبا خاطری آسوده روی آن بخوابید.

بازرگانی سینا نماینده رسمی تشک های ایرانی وخارجی همچون تشک رویا ، تشک خوشخواب و....

  • ۰۰/۰۵/۱۶
  • sama nik

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی