بهینه سازی سایت ، برندسازی آنلاین و بازاریابی اینترنتی

سایتی محتوا ساز در حوزه برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی و بهینه سازی سایت

  • ۰
  • ۰

معماری برند

معماری برند چیست؟

ممکن است برایتان اتفاق افتاده باشد که هنگام خرید یک محصول، درباره اصالت برند آن دچار تردید شوید. یا بسیاری از اوقات در تشخیص اینکه محصولات فرعی یک برند چه چیزهایی هستند و کدام محصولات را شامل می‌شوند، سردرگم شوید. زمانی که این اتفاق می‌افتد، مخاطبان هدف، تمایل خودشان را نسبت به خرید  محصولات فرعی برند از دست می‌دهند و این مساله باعث آسیب به برندهای فرعی می‌شود.

موضوع معماری و هویت برند در واقع شبیه به یک شجره‌نامه عمل می‌کند. معماری و استراتژی برند، برای بیرون آوردن مخاطب از سردرگمی، یک دید کلی از برند و سازماندهی برند به او ارائه می‌کند. در این مرحله، مخاطب می‌تواند بخش‌های مختلف یک برند را مشخص کرده و برند اصلی و برندهای فرعی آن را بشناسد. یعنی شما یک برند اصلی دارید و در عین حال روابط بین فردی برند با سایر برندها را نیز می‌بینید. پس باید گفت محصولات در حالی‌که به یکدیگر مرتبط‌ند، مستقل و منحصر به فرد هستند. به این کار که یک چشم‌انداز کلی و جامع از برندها و زیرمجموعه‌های آن‌ به مخاطب می‌دهد، معماری برند می‌گویند.

 

معماری برند؛ فانوس هدایت در اقیانوس برندها

 

آژانس تبلیغاتی پرمون طرح ارائه دهنده خدماتی چون تیزر تبلیغاتی ، دیجیتال مارکتینگ و.....

  • ۰۰/۰۴/۲۷
  • sama nik

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی