هشت روش مدیریت تیم کاری در دوران فاصلهگیری اجتماعی کرونا
در دوران فاصلهگیری اجتماعی کرونا شما باید در انتظارتان از نحوه انجام امور، زمان و چگونگی تکمیل وظایف کاری محول شده، بازنگری کرده و اقدام به تنظیمات و هماهنگیهای مجدد نمایید و همچنین به اعضای تیم اجازه دهید تا مسئولیتها و وظایفشان را به شیوه دلخواه خود به سرانجام رسانند. این به معنای تمرکز بر نتایج و انعطافپذیری بیشتر است.
در دوران فاصلهگیری اجتماعی کرونا از سیستمهای پیامرسان فوری برای تماسهای منظم استفاده کنید. مراقب باشید که حتی یک کارمند نصف روز خود را بدون ورود و سر زدن به سیستم نگذراند. شاید بخواهید در بهترین حالت هر روز یک جلسه از طریق ویدیو برگزار کنید و یا مسئولیت رهبری جلسه را به صورت چرخشی در آورید. برای انجام بهینه اینکار توقع خود را روشن و واضح بیان کنید که هر فرد باید بداند مرتب و بدون حواسپرتی در جلسه حضور داشته باشد و بهطور عینی و مشخص نشان دهید که حضورداشتن در جلسات به عنوان یک عضو تیم مجازی چه معنایی دارد.
آژانس تبلیغاتی پرمون طرح ارائه دهنده خدماتی چون تیزر تبلیغاتی ،دیجیتال مارکتینگ و....
- ۰۰/۰۴/۲۲