بهینه سازی سایت ، برندسازی آنلاین و بازاریابی اینترنتی

سایتی محتوا ساز در حوزه برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی و بهینه سازی سایت

  • ۰
  • ۰

هشت روش مدیریت تیم کاری در دوران فاصله‌گیری اجتماعی کرونا

در دوران فاصله‌گیری اجتماعی کرونا شما باید در انتظارتان از نحوه انجام امور، زمان و چگونگی تکمیل وظایف کاری محول شده، بازنگری کرده و اقدام به تنظیمات و هماهنگی‌های مجدد نمایید و همچنین به اعضای تیم اجازه دهید تا مسئولیت‌ها و وظایفشان را به شیوه دلخواه خود به سرانجام رسانند. این به معنای تمرکز بر نتایج و انعطاف‌پذیری بیشتر است.

در دوران فاصله‌گیری اجتماعی کرونا از سیستم‌های پیام‌رسان فوری برای تماس‌های منظم استفاده کنید. مراقب باشید که حتی یک کارمند نصف روز خود را بدون ورود و سر زدن به سیستم نگذراند. شاید بخواهید در بهترین حالت هر روز یک جلسه از طریق ویدیو برگزار کنید و یا مسئولیت رهبری جلسه را به صورت چرخشی در آورید. برای انجام بهینه این‌کار توقع خود را روشن و واضح بیان کنید که هر فرد باید بداند مرتب و بدون حواس‌پرتی در جلسه حضور داشته باشد و به‌طور عینی و مشخص نشان دهید که حضور‌داشتن در جلسات به عنوان یک عضو تیم مجازی چه معنایی دارد.

 

مدیریت تیم کاری 

آژانس تبلیغاتی پرمون طرح ارائه دهنده خدماتی چون تیزر تبلیغاتی ،دیجیتال مارکتینگ و....

  • ۰۰/۰۴/۲۲
  • sama nik

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی