بهینه سازی سایت ، برندسازی آنلاین و بازاریابی اینترنتی

سایتی محتوا ساز در حوزه برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی و بهینه سازی سایت

  • ۰
  • ۰

درمان خر و پف

درمان خر و پف در هنگام خواب

طبق تحقیقات به عمل آمده و با توجه به گفته های دکتر اسماعیل زاده ، حدود ۴۰ درصد از مردان و ۲۰ درصد از خانم ها و همچنین ۱۰ درصد از میان کودکان در کشور مبتلا به عارضه خر و پف در هنگام خواب هستند. این جراح در ادامه می افزاید: یکی از راه های درمان این عارضه شکافتن حنجره بیمار و اقدام به برداشتن توده هایی که مانع تنفس عادی در خواب می شوند، بود. اما در این روش از بهبودی و خلاصی از این عارضه، دچار عوارض دیگری می شوند. یک روش جدیدی به وجود آمده که یک درمان قطعی بدون شکافتن و از راه گلو با تکنیک های خاص انجام میگیرد.

ایشان با بیان اینکه ۹۵ درصد بیماران با این روش به طور کامل درمان می‌شوند، افزود: روزانه دو تا سه بیمار در بیمارستان مسلمین شیراز با این روش درمان می‌شوند و انجام این عمل به زودی در تمامی بیمارستان‌های کشور انجام خواهد شد.

دکتر عارف زاده گفت: عارضه خروپف یا خُرخُر منجر به بیماری‌های قلبی و عروقی، مغز و اعصاب، اختلال حافظه، آلزایمر زودرس، افسردگی، خواب رفتن پا‌ها، درد‌های عضلانی، چاقی، سردرد شدید و حتی منجر به مرگ ناگهانی در افراد می شود.

ایا خروپف درمانی دارد

 

بازرگانی سینا نماینده رسمی تشک های ایرانی و خارجی چون تشک رویا ، تشک خوشخواب و....

 

  • ۰۰/۰۴/۲۲
  • sama nik

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی