بهینه سازی سایت ، برندسازی آنلاین و بازاریابی اینترنتی

سایتی محتوا ساز در حوزه برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی و بهینه سازی سایت

  • ۰
  • ۰

با توجه به تحقیقات اخیر کلاویو (Klaviyo)، ایمیل‌های خوش‌آمدگویی و ایمیل‌های رهاسازی سبد خرید موثرترین نوع پیام‌های خودکار/واکنش‌انگیز برای بازار تجارت الکترونیک هستند. این گزارش بر اساس تجزیه و تحلیل داده‌های بیش از ۱/۵ میلیارد ایمیل ارسال شده توسط ۱۰۰۰ برند از برندهای تجارت الکترونیک در سه ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۶ بود. در ادامه موثرترین انواع ایمیل ها را معرفی خواهیم کرد.

محققان عملکرد چهار نوع خاص و موثرترین ایمیل ها را بررسی کردند:

  • پیام‌های خوش‌آمدگویی (ایمیل‌های معرفی، اغلب با تخفیف در اولین خرید یا دسترسی به دارایی قابل دانلود)،
  • پیام‌های رهاسازی سبد خرید (ایمیل‌های ارسال شده به خریدارانی که آیتم‌هایی را به سبد خرید خود اضافه می‌کنند، اما فرآیند پرداخت را تکمیل نمی‌کنند)،
  • پیام‌های ترک جستجو (ایمیل‌های ارسال شده به خریدارانی که محصولات را مشاهده می‌کنند، اما آنها را به سبد خرید خود اضافه نمی‌کنند)،
  • پیام‌های بازپس‌گیری (ایمیل‌های ارسال شده به مشتریانی که قبلا خرید کرده‌اند، اما اخیرا خیر).

 

موثرترین انواع ایمیل ها برای برندهای تجارت الکترونیک

 

آژانس تبلیغاتی پرمون طرح ارائه دهنده خدماتی چون تیزرتبلیغاتی ، مقاله دیجیتال مارکتینگ و .....

  • ۰۰/۰۵/۱۲
  • sama nik

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی