اهمیت تیم برندینگ
بر اساس نظرسنجی انجام شده در سال 2008 توسط انجمن ملی تبلیغات، %64 مدیران برند و کارمندان ارشد بازاریابی اذعان داشتهاند که اهمیت برند و نام تجاری شرکت، تاثیر چندانی بر تصمیمگیریهای سازمانی ندارد. احتمالا تنها تاثیر برند، پویایی مراودات و ارتباطات است نه بیشتر. این بدین معنا است که تقریبا دو سوم شرکتها، در حالی میلیونها دلار صرف تبلیغات و بازاریابی ارزشها، نمادها و شعارهای خاص میکنند که ممکن است با واقعیتهای تجاری و کسب و کار آنها، همسو نباشد. در حالیکه دیگر نه مشتریان پذیرای چنین تناقضات و ناهمخوانیهای ناشی از این شکاف ها هستند، نه شرکتها دیگر از عهده چنین برندسازیهای پرهزینه، منفصل از واقعیت بازار و نگاه درونگرایانه صرف برمیآیند.
پس در واقع اینجاست که اهمیت تیم برندینگ خود را نمایان میکند. در واقع داشتن تیمی یکپارچه از گروههای مختلف دخیل در برند که همگی میتوانند در جهت برندسازی گام بردارند. برندسازی تابعی از فعالیتهای رهبر کسب و کار، مالک، مدیرعامل (مسئولین فرهنگ و فعالیتهای سازمانی) و تجربه مشتریان یک سازمان است. شرکتهای هوشمندی که اقدام به تشکیل تیم برندینگ کردهاند، این نحوه مدیریت را امری ضروری یافتهاند.
تیم برندینگ و اهمیت آن
آژانس تبلیغاتی پرمون طرح ارائه دهنده خدماتی چون دیجیتال مارکتینگ ، تیزر تبلیغاتی و ....
- ۰۰/۰۵/۰۶